•  
  •  

Weine nicht, dass vorüber ... Lächle, dass gewesen ...

Chima: Juli 98 - September 08 - mit ihr begann alles!

Chima

Ich bin Chima und mit mir hat die ganze Liebe für die 4-Beiner angefangen. Geboren bin ich am 28. Juli 98, als Labi x Flatmischling auf einem Bauernhof in Hildisrieden.

Schon mit 10 Tagen hat mich die Familie das erste Mal besucht und von da an immer wieder, bis sie mich mit 11 Wochen nach Pfäffikon holten.

Ich habe Monica die ersten Worte hündisch beigebracht und zusammen haben wir in Welpen-, Jung- und Begleithundeschule viel gelernt.

Heute bin ich ausgebildet als BH1, BH2 und Therapiehund.

Früh übt sich, wer ein guter Therapiehund werden will. Monica und ich arbeiten als Therapiehundeteam mit Alzheimerkranken, aber die ganz grosse Liebe von mir sind Kinder: kranke Kinder und Flüchtlingskinder.

26. September 08:

Chima in mir - für immer

mit zäh Tag hesch du üses Härz gstohle,
zäh Wuche später si mir di gah abhole

voll Fröid chunnsch du üs entgäge,
mit emne Muulwurf ir Schnouze, z’fäge

mit dir lerne mir hündisch
und was en 4-beinige Fründ isch

wo de Luki en Lungeentzündig het,
wichsch du nid vo sim Bett

Begleithund, Therapiehund
du füllsch mäng glücklechi Stund

die gueti Nase laht di mängs guets Stückli finde,
du lasch es grad wieder im Buuch verschwinde

s’ässe isch din gröschte Spass
nächhär chunnt s’schwümme im chüele Nass

dini Muskelchranket laht di nüme schlücke,
drum düend mir di hüt s’letschmal a üs drücke

In üsne Erinnerige wirsch du wyter läbe,
Chima, in mir – für immer

Dini Familie:
Monica Martin Lukas Manuel Philipp
mit Min & Onyx